Inget blir gjort

Förstår inte att jag får inget gjort
Dagen går så fort och jag hinner inte med
Kliver upp alltid före kl.8.00
Äter frukost, läser tidningen. Blaskar av mig,
plockar ihop lite Så är det dags för lunch Fixar
något snabbt Sallad eller soppa Plockar undan
Hämtar posten Sorterar den, mera plock
så är det dags för middag Då är ju dan slut
och jag har inte gjort ett dugg Måste börja
organisera bättre. Energin kanske kommer
när snön smält och solen lyser varm.
Men just nu orkar jag ingenting.
Ha en bra dag alla ni där ute.

Försökte ladda upp en bild här med det verkar omöjligt


Kommentarer
Postat av: Marie

Energin kanske kommer smygande samtidigt som våren. Hoppas på det. Jag har inte heller mycket energi. Kram

2010-03-17 @ 16:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0