Karaktär

Jag har världens sämsta karaktär
Det gick så bra ibörjan
Nu är allt skit!
Kan inte låta bli allt som är gott
fett och smarrigt m.m.
Önskar det fanns en bok eller
ett tv-program där man fick väga sig
och man fick reda på hur många kalorier
man skall äta på en dag samt få tillgång
till en massa goda recept utan socker och
onyttigt fett men det är bara önsketänkande

Ok inget mer tycka synd om mig prat, nu ska
jag ta mig i kragen och utnyttja
de resurser jag fått en gång i tiden.
Nu ska jag gå från denna

image62

Till denna

image64

Kommentarer
Postat av: Angelica

Absolut!! Du skulle varit med o tränat idag o fått lite pusch, huvudsaker man kommer ut, roddmaskinen fungerade ;) Du fixar detta! Vi kan leta nya recept tillsammans! Kram

2007-11-14 @ 17:32:56
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Sofie

Det här klarar du! Alla har vi våra nedgångar.
Och efter regn kommer solsken!
Kramiz*

2007-11-15 @ 12:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0