Längtar

Sitter här och ser ut genom fönstret, vitt lite här och där.
Frost på bilen och det ser kyligt ut.
Längtar till Österåsen, far dit den 19/11 och tänker omedelbart
krypa ner i det 32 grader varma vattnet.
Idag skall jag fara fram och ta blodprov och blodtryck
Blodtrycket har inte varit det bästa den senaste tiden,
men jag tror det beror på årstiden. Väntar också på svar
från röntgen på mina knän. Sen bir det simning I Stöde
Tack Jenny för att du ställer upp med skjuts och sällskap.
Ha en trevlig höstdag på er alla.
image51

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas allt går bra!
Vilken fin bild! Kram

2007-11-05 @ 12:48:09
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: caroline

Simning i stöde??? Men Matfors då? =( Jag ska minsann ta med dig dit nu när jag är bättre i ryggen!! Jenny kan också hänga med! =)
*Snygg bild! =)
Kramar i en stor famn!!

2007-11-06 @ 08:07:53
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Gittan

Det är lättare att åka till Stöde för man kan göra det oplanerat Far man till Matfors måste man planera och det är alldeles efter maten och då är man inte lika pigg. Kram själv

2007-11-06 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0