Tillbaka

Ja då var man tillbaka till vardagen igen.
En jätteskön vecka är till ända.
Österåsen är ett paradis om det inte
vore för alla spöken, har inte hämtat mig än.

Måndag kväll hördes inget märkvärdigt men det
är väl klart vi somnade alla tidigt och som alla
 vet är spöken eller (andar) vakna på natten och själv
somnade jag vid 21.30 tiden

Tisdag natt hör jag vid 22.30 att Birgitta som bor
i rummet ovanför mig håller på att möblera om och
hon ger sig inte förrän efter 24.00 då äntligen får man sova.

Dagen efter undrade jag vad hon sysslat med men hon
tittar bara oförstående på mig. Jag berättar vad jag hört men
hon bara skrattar, då måste det ju spöka ingen nu levande hade gjort något
Fortsättning följer imorgon och det var inte trevligt kan jag tala om

Sov gott alla där ute  

image67

Kommentarer
Postat av: yvonne

Kul att du trivdes på Österåsen,det gjorde tyvärr inte jag. Hoppas du mår bättre.

2007-11-26 @ 22:50:21
Postat av: Gittan

Tack jag mår bättre Yvonne ett tag iallafall.

2007-12-03 @ 19:37:50
Postat av: Gittan

Tack jag mår bättre Yvonne ett tag iallafall.

2007-12-03 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0