Tandväääärk!!!!

Orkar inte skriva så mycket efter en natt med tandvärk
Jag biter ihop så hårt på natten att hela käken värker.
Får komma till tandläkaren imorgon så jag får väl stå ut till dess.
lever på Ibumetin dagen lång ( och natten )

Maten fungerar ganska bra det är bara det att man får så mycket disk
när man äter på detta viset men det är det värt.

Igår bakade jag kanelbullar det var länge sen jag gjorde det så det var kul
Håller på att koka älgkött åt Bessy bitar från frysen man inte har använt får bli hundmat.
Kommer inte på mer nu återkommer efter Tandläkarn. Ha en bra höstdag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

LYCKA till hos tandläkaren! Hoppas det inte gör så ont! Kram

2007-10-18 @ 19:32:44
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0