Äntligen fredag

Vaknade och marken var frusen där ute -2,5. hujedamej.
Caroline och jag var till Matfors och simmade igår,
jag orkade 750m nästa gång ska jag ta 1000m.
Tyvärr tyckte jag vattnet var kallt, är van Österåsens 32 gradiga vatten.
Idag skall jag fixa till lite här för vi ska ha fest med Tombstone imorgon
det blir tacos, lite lek och karaoke.

Dagens tips

Starta dagen med frukt. E.x 2 skivor melon och ett halvt äpple
Ät sedan gröt (ej vit gröt) eller fil med musli ,ej sockrad
lägg en handfull färska eller frysta upptinade osockrade bär på gröten
ät sakta och tugga noga. Magen har inte tänder.
Prova havremjölk eller rismjölk istället för komjölk

Nyttit och god musli



 

3 dl havregryn .(havrelingor)
2 dl havrekli.
2 dl rågflingor.
1/2 dl linfrö .   Rikt på protein fibrer och mineraler innehåller omega-3 och omega-6
1 dl vetegroddar
1/2 dl po-fiber. Kan också användas istället för ströbröd                             
1/2 dl nyponskalpulver.  Rik på c-vitamin, kostfiber och anses vara bra för lederna
1 dl fibrex.
1/2 dl hackade nötter.
1/2 dl bjäst .    Innehåller mycket b-vitamin bra för dem som äter mycket socker



Glitterfy.com - Gráficos em Português

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kanonbra Gittan jobba på! Nu ska jag ta o skriva ner dessa ingredienser till denna müsli så det blir lite fart här hemma ;)

2007-09-28 @ 19:27:20
Postat av: Sofie

Jasså, det blir party i kväll! Va skoj!! Roligt med dina tips, me like a lot! Kram vännen!

2007-09-29 @ 10:06:02
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0