Åh knip de ä bra....

Ja man får väl försöka var lite lustig så här i början på
det nya året. Tänkte försöka äta förnuftigt ,motionera haha...
och kanske få tillbaka mitt gamla jag på nåt vis.
Denna vecka kommer jag byta ut två måltider mot soppa
inga mackor och äta middag som vanligt. ca 1000 kcal/dag.

Guldkanten i tillvaron kommer att bli ,hör och häpna mörk choklad bläää.
Jag hatar mörk choklad men har upptäckt att, om jag blir
sugen på godis tar jag en bit mörk choklad och sen är jag
inte ett dugg sugen längre.

Startar denna gång med
Midja100 cm      (tror jag)
Höfter 117 cm
Byst 119 cm     ( hängande mått)
Vågen står på 84,9     ( måste vara felande)

Nu har jag avslöjat hela jag.
Tänker mäta och väga mig varje måndag morgon
Så får jag se om detta lyckas
Kanske kan man skona knäna lite då.
Ha en trevlig söndagskväll ellesammans

image82



Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter kanonbra det! Hoppas du hittar igen ditt motiverade jag :) Vi ska också kämpa från o med imorgon. Då är det stentufft. Vi får peppa varandra ;) Kram från svärdotra

2008-01-06 @ 20:47:04
URL: http://anga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0