Nu gäller det

Vaknade 6.45 mörkt ute och skithungrig rent ut sagt.
Naturligtvis bara för att man skall spara in kalorier urk...
Klev upp kokade en kopp te, skönt med lite varmt.
Läste tidningen, 8.00 shakade en nutrilett med 2 dl vatten
10.10 hungrig känner mig fixerad av maaaaaaat.
10.15 1 stor apelsin känns lite bättre 2 glas vatten nu då.

12.00 Andra påsen nutrilett tar 5 st gröna oliver
Dricker vatten i vild förtvivlan
Gud så hungrig jag är
Äntligen middag
vegetarisk lasagne med tillhörande råkost
Nu känns det bättre.
En apelsin och en kiwi på kvällskvisten
Så har denna dagen gått och en ny infinner sig imorgon
Godnatt alla ni därute både hungriga pch mätta.

image83

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kanonbra jobbat Gittan! Förstår dig! Jag hade med mig lite fisk i matlåda o hade verkligen dragit ned portionen men OJ vad hungrig man var ändå efter ett litet tag. Men det är bara att kämpa på, ett tag till sen så går det över ;) Kramar

2008-01-07 @ 23:30:59
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Sofie

Skit bra gjort Gittan, i den där takten rasar du som bara den ;-) Men förstår att det är jobbigt att gå och vara hungrig. Kram från grannen

2008-01-08 @ 09:09:25
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0