Och regnet det bara öser ner

Har inte skrivit på ett tag och det beror på att jag inte orkat,
har en sån där period när inget är bra igen.
Regnet gör mig tokig kommer mig inte för något alls.
Sen är ju det här med vikten har gått upp 6 kg sen jag slutatde
röka och eftersom jag inte kan motionera så är det hopplöst.
Men det blir kanse bättre när jag får åka till Österåsen i tre
veckor nu i augusti. Vädret gör ju också att mina leder värker.

Nu ska jag inte gnälla mer utan tänka poitivt så kanske allting ordnar sig.
Skriver mer sen idag.
image11

Kommentarer
Postat av: sofie

Det är jobbigt när man har såna dagar då allt känns hopplöst. Men i helgen ska det bli kanon väder, varm & skönt! Hoppas ni kommer på brännbollen. Sänder en styrkekram till dig**

2007-05-31 @ 11:10:16
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Gittan

Tack den hjälpte lite men helgen blir nog trist ändå för Bengt har råkat ut för en dunderförkylning så vi får se hur han mår. Kram Gittan.

2007-05-31 @ 11:56:59
Postat av: sofie

Oj då!! Hälsa till han!

2007-05-31 @ 21:16:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: carro!

Vad bra för dig att du ska till Österåsen!!
Där får du hämta lite krafter och lära dig possitivt tänkande.... Låter som att det är vad du behöver nu! Jag tar mig aldrig iväg upp till dig som det verkar...Hihii
Gry har faktiskt inte alls vart kry. Men jag kommer.
Kram på dig!

2007-06-01 @ 11:23:06
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Gittan

Jag har börjat på en del ideér om servetterna, så du är välkommen.Kram själv

2007-06-01 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0