Ljuvliga höst

Tänk positivt och allt blir annorlunda.
Det var någon som sa så till mig när jag
talade om att jag hatar hösten, därför då vet jag att det
dröjer minst sju månader innan sommaren kommer åter.
Jag är en sommarmänniska. Så nu går jag här och tänker positivt.
Vilka vackra färger det är på de döda träden, gult, rött, orange, -ja
det kanske inte blir så tokigt och deprimerande ändå. Vintern
kan ju vara rigtigt härlig också. Vit snö och det dammar ur munnen när man andas
och snor fryser till is i näshålorna Härligt!!!!
det kan ju vara riktigt skönt eller hur.

Dagens tips

Lightläsk ger mera fläsk
därför att den konstgjorda sötman gör dig mer hungrig.
Använd ej vetemjöl i såser tag maizena istället om du nu måste ha sås.
Annars går det bra att göra en röra på lätt creme fraiche
och lite sweet chili sås


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad kanon med dina dagliga tips! Fortsätt med det! Jag är inne då o då o plitar ner det på papper ;) Kram! PS. Hösten är väl härlig med alla färger o vintern med sitt skimmrande snötäcke (förhoppningsvis) :D D.S

2007-10-02 @ 12:45:51
Postat av: Gittan

Tokfia

2007-10-02 @ 13:07:32
Postat av: sofie

Det där med light läsken tror jag inte på *hehe*!
Jag har gått ner ändå ;-)
Jag tycker hösten är super mysig!!!
Kramar

2007-10-03 @ 14:29:40
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Gittan

Trodde väl att du skulle protestera Sofie Det funkar för en del men inte för andra så är det

2007-10-03 @ 15:19:54
Postat av: Carro

Tack för tipsen!! Uppsakattas!! Men min karaktär..... Hur får jag den tillbaks....?
Kram

2007-10-03 @ 22:35:12
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: sofie

Ja så är det nog :-D

2007-10-04 @ 06:10:08
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0