Äntligen

Jag brukar inte skriva så ofta men nu har jag varit
sugen en längre tid och då har bloggen varit stängd.
Typiskt eller hur. Och nu när det funkar igen kommer jag
inte på vad jag ska skriva.

Solen skiner denna morgon och man blir på glatt humör
Har inte gjort så mycket sen sist det är mest samma visa
varje dag. Äter, vila,r sove,r äter, vilar, sover känns det som.

Ska försöka ta tag i det här som kallas motion men vet inte
var jag ska börja. Mitt ben har svullnat igen så idag måste jag sitta
med det i högläge, men imorgon skall jag försöka göra nån
slags schema för motion. Är någon intresserad av en bokserie
så har jag bla. denna till försäljning, den innehåller 21 böcker
Ge mig ett bud!  [email protected]

Ha en bra dag alla ni där ute.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack så mycket!
Nu är vi tillbaka från dagis. Uppdatering i bloggen kommer snart...
Hoppas du har en bra dag!

2008-04-01 @ 11:06:28
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0